قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۶

اعلام تاریخ جدید دربی به استانداری تهران

سازمان لیگ در نامه‌ای به استانداری تهران با اعلام تاریخ دوم آذر ماه 1393 به عنوان زمان برگزاری بازی دربی، خواستار دریافت نظر به منظور انجام اقدامات بعدی شد.

اعلام تاریخ جدید دربی به استانداری تهران

به گزارش سراج24،نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای به معاونت سیاسی و انتظامی استانداری تهران، تاریخ دوم آذرماه 1393 را به عنوان زمان پیشنهادی برای برگزاری دیدار دربی در چارچوب رقابتهای هفته پانزدهم لیگ برتر اعلام کرد.

مهدی تاج در این نامه با اشاره به برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر کره جنوبی در تاریخ 27 آبان ماه و درخواست باشگاه استقلال برای به تعویق افتادن این بازی و اظهار مبنی بر توافق بین دو باشگاه خواستار نظر این مرجع درباره برگزاری این بازی در تاریخ جدید شد.
 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••